Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Uvjeti korištenja

Web shop scatola.hr je u vlasništvu tvrtke Neoparo International j.d.o.o. sa sjedištem u Loparu 385, 51281 Lopar, upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Rijeci pod matičnim brojem 04014324, OIB 88954362577.

Pristupom web shopu scatola.hr i korištenjem web shopa svaki se korisnik obavezuje poštivati sve Uvjete korištenja, te se smatra kako je korisnik upoznat s uvjetima prvim i svakim narednim korištenjem, i kao takve ih prihvaća. Web shop scatola.hr i tvrtka Neoparo International j.d.o.o. zadržavaju pravo na izmjenu ovih uvjeta korištenja.

 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Prilikom korištenja web shopa nije potrebno registrirati se, ali nije dozvoljeno korištenje neispravnih ili tuđih e-mail adresa, a sami ste odgovorni za povjerljivost vaših osobnih podataka. Bilo kakav pokušaj ilegalnog djelovanja na sustav ali i pokušaj lažiranja podataka bit će proslijeđen nadležnim institucijama.

 

REKLAMACIJE

Korisnik ima pravo u roku od 8 dana od primitka na reklamaciju kupljenog proizvoda ili povrat proizvoda ukoliko je prilikom preuzimanja robe proizvod oštećen ili su dostavljeni proizvodi neispravni.  U slučaju reklamacije neispravnih proizvoda, korisnik je dužan vratiti proizvode u stanju u kojem su mu dostavljeni u originalnom pakiranju. Ukoliko se utvrdi da je reklamacija na proizvod neopravdana ili da je do neispravnosti naručenog proizvoda došlo zbog neadekvatnog rukovanja ili uporabe, tada scatola.hr nije dužan izvršiti povrat novca ili poslati zamjenski proizvod. Tada se reklamirani proizvod vraća korisniku o njegovom trošku uz pisano objašnjenje razloga neprihvaćanja zahtjeva. Ukoliko je zahtjev za povratom novca ili zamjenom opravdan, korisniku će se vratiti novac na račun ili poslati zamjenski proizvod gdje trošak dostave snosi scatola.hr. Ukoliko korisnik nije dobio naručeni i plaćeni proizvod, dužan je to prijaviti u roku od 8 dana od dana očekivanog dolaska naručenog proizvoda putem elektronske pošte ili telefonskim putem. Scatola.hr se obvezuje utvrditi što se dogodilo sa pošiljkom te korisnika obavijestiti o daljnjem rješavanju reklamacije.